eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosciRe: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
  • Data: 2012-04-03 01:54:34
    Temat: Re: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.04.2012 23:41, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Robert Tomasik" jlcos4$rhj$...@i...gazeta.pl
    >
    > [..]
    >
    > Przestańcie pierdolić -- napiszcie, czy ten człowiek

    Przestań się szarogęsieć, enulu.

    > nie zapłaci podwójnie, jeśli powtórzy płacenie. Nie

    Napisałem. Czytaj uważniej.

    > jesteście doradcami podatkowymi itp., nie sklep Was

    A skąd wiesz?

    > prosi o pomoc, ale klient, który nie chce płacić dwa
    > razy. To ja jestem pracownikiem biura rachunkowego.

    Mówisz?

    > [i nie mam pojęcia o tej całej głupologii; imo człek

    W świetle powyższego - to niedobrze.

    To trochę tak jakby ktoś najpierw się pochwalił, że jest chirurgiem, a
    potem się przyznał, że nie ma pojęcia o aseptyce...

    > idzie do sklepu, płaci raz jeszcze karą i po krzyku]

    1. zapłacisz mu za dojazd?

    2. twój kolega "po fachu" domagał się gotówki (widać taki sam "fachowiec")

    3. to jest grupa dyskusyjna, a nie twój prywatny folwark, więc dryf
    tematyczny jest normą