eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosciRe: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
  • Data: 2012-04-03 14:07:15
    Temat: Re: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-04-02 01:27, Andrzej Lawa pisze:

    > Czyli podpisałeś kopię dla sklepu, a operator się rąbnął i wcisnął
    > "niezgodny podpis", więc masz kwitek z odrzuceniem transakcji z powodu
    > złego podpisu?

    Tak to najprawdopodobniej wyglądało, klient dostał paragon i kwitek
    z terminala z informacją o niezgodnym podpisie, a u sprzedawcy został
    oczywiście prawidłowo podpisany wydruk.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1