eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiponarzekać na klientów... :)Re: ponarzekać na klient ów... :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!agh.edu.
    pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!newsgate.pl
    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ponarzekać na klient ów... :)
    Date: 19 Feb 2002 11:26:42 +0100
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 48
    Message-ID: <2...@d...pingwin.waw.pl>
    References: <2...@d...pingwin.waw.pl>
    <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1014114402 24787 192.168.240.245 (19 Feb 2002 10:26:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Feb 2002 10:26:42 GMT
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
    g1J8kD3K001123 for p...@n...pl; Tue, 19 Feb 2002 09:46:13
    +0100
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
    g1J8kD3K001123 for p...@n...pl; Tue, 19 Feb 2002 09:46:13
    +0100
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
    g1J8kD3K001123 for p...@n...pl; Tue, 19 Feb 2002 09:46:13
    +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:164515
    [ ukryj nagłówki ]


    On Tue, Feb 19, 2002 at 08:52:40AM +0100, k...@p...onet.pl wrote:

    > > Bo _psim_ obowiazkiem banku jest wywiazywac sie ze swoich
    > > obowiazkow, bo wlasnie za to dostaja kase. I maja caly czas byc mili,
    > > grzeczni i spokojni.
    >
    > A klienci nie? Klienci mogą być chamscy, mogą śmierdzieć, kląć itd.?

    Niestety nie.

    Tez pracowalem jakis czas niejako po drugiej stronie (serwis) i zdaje
    sobie sprawe ze jest to ciezkie, zwlaszcza jak masz do czynienia z kretynem.

    > Moja żona pracuje jako ta pogardzana na grupie "niedysponentka" w Lukasie.
    > dlatego znam w jej oddział od kuchni. Szanowni klienci! Myjcie się! Myślcie!
    > Mówcie po polsku! Nie wypłakujcie się pół godziny w mankiet o dupie

    To niestety dotyczy wszystkich ;-(

    > Maryni. "Niedysponentkę" gówno obchodzi czy Iksińskiego zdradza żona z
    > Ygrekowskim. Powiedzieć takiemu klientowi sp... ? Nie można. A co zrobic z
    > klientka, której komputer wylosował w promocji inny upominek niż ona chciała?
    > Czy wiecie, że placówki Lukasa są areną awantur klientów? Niestety bardzo
    > często nieuzasadnionych. A po powiesz o kliencie, który chce rozmawiać tylko z
    > dyrektorem, bo byle kobieta obsługiwać go nie będzie? (baba, pewnie głupia i
    > farbowana blondynka). Zgroza!

    Szef tej pani dysponentki ma placone wiecej, m.in ze wzgledu na to ze
    do niego 'spadaja' takie ludzie.

    > Nie raz chciałby się powiedzieć klientowi - nie podoba się, to wynocha, zmień
    > bank, niech cię na oczy nie widzę. ale za taki tekst pracownik nie zobaczy
    > więcej już swojego stanowiska pracy. Chyba że jako klient.

    Ja sie z Toba zgadzam, ale rowniez zdaje sobie sprawe ze pracownik
    banku i klient nie moze byc mierzony ta sama miarka. Niestety.

    > Pozdawiam pracowników banków.

    Rowniez.

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1