  • Data: 2010-06-16 11:49:50
    Temat: Re: postaw na Jarosława i wygraj
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Młotkowy" <n...@...co.pl> napisał w wiadomości
    news:hva9ab$shi$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2010-06-16 12:26, kris pisze:
    > A merytorycznie - Twoja wypowiedź odnosi się do czego?

    Do osób o poglądach takich jak Ty.
    Masz oczywiście prawo byc w tzw "szearej strefie" i nie płacic skłądek ZUS i
    itp. Twój wybór.
    Tylko na 95% za lat kilkadziesiąt jak osiągniesz wiek tzw emerytalny
    będziesz pierwszy psyskowal ze całe życie ciężko pracowałeś(ale nie
    potrafisz tego udokumentować) a nie masz teraz środków na godne zycie i
    będziesz domagał sie zapomogi specjalnej lub innych tego typu świadczeń z
    MoPS czy co tam wtedy będzie istnieć.
    To bardzo podobna postawa do osób które czasami sądownie wymusiły wydanie
    pozwolenia na budowe na terenach zalewowych a teraz płacza ze pomoc
    Państwowa jest zamała a oni utracili cały dorobek
    Zastanów się ile osób byłoby w stanie odłozyc samemu odpowiedni kapitał na
    tzw emeryturę jesli by zlikwidowane zostały składki obowiazkowe a obywatele
    musieli by oszczędzać sami.

    > Skoro nie wpłacali i nie odłożyli - to niech żyją na garnuszku dzieci
    > (jeśli mają) i mnie nic do tego, albo niech umierają z głodu pod płotem
    > dając innym przykład, że trzeba o siebie zadbać na starość w ten czy inny
    > sposób - i wtedy mają nawet moje poparcie.

    W sumie sie z tym zgadzam, uwazam ze wszelka darmowa pomoc czyni więcej
    złego jak dobrego. Tylko ze to teoria a w praktyce już tak prosto nie jest

    Krzysiek