eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipotwierdzenie zamkniecia rachunku › Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!etern
    al-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTE
    D!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Date: Tue, 26 May 2015 08:57:41 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 21
    Message-ID: <mk1u2e$lek$7@dont-email.me>
    References: <mjl1fn$kdt$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <mk1sen$lek$3@dont-email.me> <s...@p...org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 26 May 2015 13:56:30 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1d6283019ae36a9d3448d1d81ad8bc86";
    logging-data="21972";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+wTytECX4hmsjfXxVo0MChc8sxH7+BysI="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:40.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/40.0a2
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    Cancel-Lock: sha1:tqJYyVUu+TiVJGQvcVmtF1MKWoA=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:613379
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2015-05-26, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >> k...@g...com wrote:
    >>> Moje (złe) doświadczenia z ewakuacji z grupy Aliora:
    >>> - Meritum: zamykane w oddziale na szablonowym wniosku, zamknięte po 30 dniach,
    dostęp online nadal aktywny (pewnie umowa ramowa). Brak potwierdzenia.
    >>> - T-mobile, dawny Sync. Wysłane listem poleconym, rachunek niezamknięty po 30
    dniach liczonych od potwierdzenia odbioru. Na infolinii widzą formularz, konto
    powinno być zamknięte...ale co nam Panie zrobisz.
    >>> - i na koniec sam Alior. Własny formularz złożony w oddziale. Po miesiącu
    zamknęli dostęp online (po nauczce z Meritum wypowiedziałem umowę ramową). Jednak
    pieniędzy które leżały na koncie nie zwrócili. Po wizycie w oddziale okazało się, że
    ROR i RO są nadal otwarte(!). Razem z bankierem zamykamy ręcznie a na koniec pisemna
    opinia bankowa z potwierdzeniem zamknięcia rachunków. Mam nadzieję, że tym razem się
    udało.
    >>>
    >>
    >>
    >> powiedz mi co cię interesuje co sobie bank robi ze swoim kontem bo
    >> wypowiedzeniu przez ciebie umowy.
    >> Od tego momentu to ich sprawa i ich konto.
    >
    > Niby tak. Ale odkręcanie w BIKu może być długie i bolesne.
    >
    I kosztowne.
    Szczegolnie dla banku.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1