eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[pr] Bank zawyżył kurs, klienci stracili pieniądze (Citi)Re: [pr] Bank zawyżył kurs, klienci stracili pieniądze (Citi)
  • Data: 2008-11-19 13:31:46
    Temat: Re: [pr] Bank zawyżył kurs, klienci stracili pieniądze (Citi)
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > 50-letni Ryszard Hyz z Rakówki w Lubelskiem wrócił ze Stanów dwa
    > tygodnie temu. Za zakupy płacił kartą kredytową. Pracownicy infolinii
    > Citibanku Handlowego zapewnili go przed wyjazdem, że transakcje będą
    > nieoprocentowane, bez prowizji, i rozliczane po kursie takim, jak w NBP.

    po kursie jak w NBP...he he he, płakać się chce

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1