  • Data: 2010-03-02 19:42:42
    Temat: Re: pralnia Ojca Dyrektora
    Od: "p47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hmjgus$d0f$1@news.onet.pl...
    > p47 <k...@w...pl> had the courage to write:

    > (1) To nie oszczerstwo - wyrażenie "pralnia ojca dyrektora" nie spełnia
    > warunków bycia pomówieniem.
    > (2) Dopuściłeś się publicznego znieważenia, to można ścigać z oskarżenia
    > prywatnego.

    > mBank nie otworzył konta na nazwę fundacji, tylko blankiety wpłat były na
    > nazwę fundacji. Prawo bankowe w Polsce nie nakazuje sprawdzania zgodności
    > nazw. Przeproś natychmiast za "bęcwała".

    Coraz bardziej utwierdzam się w podejrzeniach, że możesz byc tym przestępcą,
    który zerował na naiwności i uczciwości darczyńców Radia Maryja,- skąd
    bowiem masz wiedzę, na jaka nazwę konto było otwartę? To wie tylko bank (ale
    obowiazuje go i utrzmuje tajemnice bankową) i własnie sprawcy...!

    > Nie zaniedbania, tylko wizerunek.

    Tak, wizerunek banku, który dopuscił sie zaniedbań.

    > Insunuujesz?

    Wyciągam jedynie logiczne wnioski, - zawsze to przestępca najbardziej jest
    zainteresowany, aby zawiadomienie o jego występku nie dostało się do
    prokuratury... A jeszcze taka wiedza o szczegółach przestepstwa nieznanych
    ogółowi...

    > RM nie poniosło strat, tylko *nie odniosło korzyści*. Jeśli znasz prawo,
    > za korzyści nieodniesione nie należy się odszkodowanie (o ile umowa między
    > podmiotami nie stanowi inaczej).
    > Straty (moralne) mogli ponieść co najwyżej wpłacający.

    Miło, że niemal słowo w słowo cytujesz O. Rydzyka, -On własnie twierdzi, że
    należy zadośćuczynic za straty WPŁACAJĄCYCH!

    > Odszczekaj teraz wszystkie potwarze, które rzuciłeś. I zanotuj sobie na
    > przyszłość, że na tej grupie - co cię może zdziwić - obowiązują zasady
    > kultury. Jeśli się nie podoba - do widzenia, nikt za tobą płakać nie
    > będzie.

    A ja ci radzę, 2 razy dziennie oblewania zimną woda i koniecznie parowe
    nasiadówki!!Nasiadówki koniecznie!

    ;-)))

    p47