  • Data: 2010-03-02 21:31:12
    Temat: Re: pralnia Ojca Dyrektora
    Od: "p47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3461.00000220.4b8d6eb8@newsgate.onet.pl...

    > nie jestem zbytnio obeznany ze szczegółami "kuchni" dot.
    > pracy służb takich jak NKWD, UB, SB, czy spalone WSI
    > choć słyszalem o takich określeniach jak "ścieżki zdrowia"
    > na określenie ciężkiego pobicia drewnianymi pałkami,
    > dlatego nie wiem, jaką esbecką torturę kaci narodu polskiego
    > nazywali nasiadówkami parowymi ale oficer "p47" kolejny raz
    > stosuje groźby karalne lub conajmniej ostro przegina pałę.

    Zwracam uwagę na to, ze ten "zwykłydureńzwyklebredzący" stosuje prymitywny
    chwyt z opublikowanej kiedyś instrukcji SB , która zalecała, aby w celu
    dyskredytacji niewygodnego przeciwnika, gdy argumentów brakuje, przypisywać
    mu jakąś negatywna cechę, czy nadać poniżająca nazwe. Może ona byc nawet
    całkowicie bzdurna, bo , jak juz Goebbels mówił, "ludzie uwierza w kłamstwo
    100 razy powtórzone".
    No i "zwykłydureńzwyklebredzący" przypomniał sobie, czego go uczyli i
    wymyslił oficera WSI;-)))

    > no i zdemaskowano nas :P wysoki sądzie przyznaję się do winy :P
    > wałek ukręciliśmy wspólnie w trójkę ja (zwykły), kashimiri i eneuel :P
    > niniejszym składam samokrytykę i proszę o wychowawczy surowy wymiar kary
    > :P

    Powyższe dowcipasy mają pokryc fakty przyłapania tego indywiduum na tym, że
    opisywane przez tego durnia okoliczności przestępstwa znać mógł tylko
    sprawca występku. Wnioski , pamietając o pokazywanej tu, nieustannej
    "sympatii", licznych oszczerstwach, zniesławiajacych kłamstwach itp. tego
    osobnika do Radio Maryja, niech każdy sam wyciągnie...

    p47