  • Data: 2009-08-04 20:18:07
    Temat: Re: [prnews] BIK nie może pobierać opłaty za wysłanie raportu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MK wrote:

    > Zgadzam sie z Toba... BIK powinien wszczac dzialania wyjasniajace po
    > powzieciu informacji o bledach w administrowanej przez niego bazie
    > danych.

    Bzdura. BIK nie wie jakie dane są błedne, czy są błedne i dlaczego.I nic
    mu do tego. BIK nie interpretuje danych.

    Wyobraź sobie, że jesteś BIK i, że ja ci mówię, że 100 tyś kredytu
    wpisane tam przez bank XYZ nie istnieje.

    Kto ma to odkręcać? BIK? Chyba na głowę upadłeś. BIK nie ma pojęcia
    dlaczego bank to tam umieścił i nie robi za pośrednika.

    Klient-konsument nie moze sam ustalic z czyjej winy bledne dane
    > zostaly umieszczone w BIK.

    A dlaczego nie może.
    Ma czarno na białym co jest w BIK i jaki bank te dane umieścił.
    jeśli klient uważa, że dane są nieprawidłowe to kontaktuje się z
    bankiem, który dane umieścił, a nie z BIK, ktory nie ma prawa
    modyfikować danych umieszczonych tam przez bank.