    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank - po rozmowie z mlinią
    Date: Wed, 19 May 2004 14:32:04 +0200
    Sender: g...@o...pl@dial-6204.wroclaw.dialog.net.pl

    >Nie dziwie sie ze to cos nowego dla Ciebie bo inaczej bys tam nie
    >trzymal pieniedzy. Za brak wiedzy zawsze sie placi - takie czasy.
    >Banki internetowe maja z definicji miec wysokie oprocentowanie poniewaz
    >oszczedzaja na placowkach i etatach. Natomiast polskie tzw "banki
    >internetowe" (tylko znazwy) maja oprocentowanie minimalnie wyzsze od
    >bankow klasycznych.

    A to ciekawa opinia. Dla Ciebie ROR z % na poziomie 0,01 % ten z 3 % to
    "minimalna różnica ;-)))) ?

    >Nie wspomne juz o pelnych (klasycznyn
    >MontPython'owskim) humorze w oplatach za przelewy internetowe - to jest
    >tak absurdalne ze az nie chce sie wierzyc.

    A słyszałeś o bankach, gdzie te przelewy są bezpłatne? A nawet jak są
    płatne, to 3 PLN za przelew a 0,5 czy 0,99 to chyba jednak jest różnica?

    >Nie wspomne takze o takich
    >detalach jak platne potwierdzenie przelewu (na ktore zreszta trzeba
    >czekac az przyjdzie poczta - paranoja) itp - hehe - w sumie to nie wiem
    >czy sie smiac czy plakac - ale chyba jednak smiac bo frajerow dostatek.

    O wydrukach potwierdzenia też nie słyszałeś? I ile razy potrzebowałeś
    PŁATNEGO PRZESYŁANEGO POCZTĄ potwierdzenia?

    >Ogolnie to dla mnie mozesz trzymac nawet pieniadze w bankach ukrainskich
    >lub rosyjskich gdzie oplata za przelew moze odchodzic do 20% sumy, a w
    >dolarach Ci nie wydadza nawet jak to jest konto dolarowe (tylko w
    >rublach po kursie oficjalnym) - autentyczne przypadki z praktyki.

    Twoje wiedza o tamtejszym systemie bankowym zatrzmała sie na roku 89 chyba.

    >Dla
    >mnie mozesz byc sobie "trendy" bo to takie coolowe trzymac pieniadze w
    >banku internetowym i mozna sie pochwalic wsrod znajomych na podworku.
    >Dla mnie mozesz gotowke trzymac w skarpetce. Mnie to nic, ale to nic nie
    >obchodzi. EOT.

    Generalnie mało wiesz, ale za to dużo chrzanisz. Taki urok?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn