eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteli go - długie
  • Data: 2007-03-16 20:04:42
    Temat: Re: reklamacja w Inteli go - długie
    Od: "zil" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > On 16 Mar 2007 05:34:12 -0700, p...@w...pl wrote:
    >
    > >
    > >Wygląda, na to, że przestali odpisywać na moje pisma, jestem teraz na
    > >etapie rezygnacji z Inteligo.
    >

    Przed dwoma laty przetestowałem płacenie w internecie kartą Inteligo podając
    niewłaściwy kod CVV2 (celowo niewłaściwy). Transakcja przeszła bez problemu.
    Kartę kredytową innego banku w takiej samej sytuacji (ta sama witryna ) odrzuciło.
    Na mój email do Inteligo, odpowiedź uzyskałem po interwencji, nic konkretngo nie
    napisali .
    Z karty i konta przestałem korzystać.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1