eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-16 23:19:20
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    news:etel4v$q0m$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Jesteś pewny, że tak będzie w Inteligo,
    > czy tylko tak przypuszczasz na podstawie zachowań
    > innych kart VISA (tzn w innych bankach).
    > Ta karta ma charakter debetowy i jej autoryzacja
    > bez środków na rachunku powiązanym z kartą nie jest możliwa.
    > Czyli nie da się obciązyć subkont innych.
    > Miałeś taki przypadek praktycznie
    > w Inteligo czy tylko gdybasz?
    System rozliczeń kartowych jest wszędzie taki sam.
    Autoryzacji w ogóle być nie musi, a bank jest zobowiązany obciążyć konto
    każdą transakcją przychodzącą z visy. Bez znaczenia jaki to rodzaj karty.
    Które konto zostanie obciażone jest już decyzją banku i zapisane jest w
    regulaminie.
    Jak pamiętam w inteligo bank zapisał sobie, że w przypadku braku środków na
    koncie głównym na prawo ściągnąć pieniądze z dowolnego subkonta.

    Przy okazji rozładowanie eKarty w mBanku też niczego nie zabezpiecza.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1