eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteli go - długie
  • Data: 2007-03-16 23:30:31
    Temat: Re: reklamacja w Inteli go - długie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Krzysztof Szmergiel" <k...@s...com> wrote in message
    news:etethu$sfr$2@news.dialog.net.pl...
    > zil wrote:
    >
    > No to juz ktoras z kolei osoba mowi ze tak naprawde CVV nie jest potrzeby
    > (nie tylko w Inteligo, ale miedzy innymi).

    cvv jest tak samo do niczego nie potrzebny jak wszelkiego rodzaju zgodność
    innych danych.
    To jest zabezpieczenie przy autoryzacji i jej odmowie, a nie do obciążenia
    konta.
    Do obiciążenia karty wystarcza jej numer i data ważności.
    Można się o tym bardzo łatwo przekonać dzwoniąc do pierwszego z brzegu
    hotelu.
    Oprócz numeru karty i daty ważności nic więcej nie będą chcieli.


    >
    > Jak to sie ma do nowego prawa bankowego i transakcji *bez uzycia* PIN. No
    > i jak sie to ma do odpowiedzialnosci klienta do 150 euro?

    dlatego napisałem co napisałem. następny w kolejności jest arbiter i sąd.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1