eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteli go - długie
  • Data: 2007-03-17 01:19:57
    Temat: Re: reklamacja w Inteli go - długie
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof Szmergiel napisał(a):

    > No i jak sie to ma do odpowiedzialnosci klienta do 150 euro?

    Nijak. 150 EUR to próg odpowiedzialności klienta przy transakcjach
    dokonanych SKRADZIONĄ lub UTRACONĄ kartą do momentu zastrzeżenia. Nie ma
    to absolutnie nic wspólnego z transakcją wykonaną "skradzionym numerem
    karty", bez jej fizycznej obecności - jeżeli nie nastąpiło ani
    zagubienie karty, ani jej kradzież.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1