eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteli go - długie
  • Data: 2007-03-16 20:09:40
    Temat: Re: reklamacja w Inteli go - długie
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    zil wrote:

    > Przed dwoma laty przetestowałem płacenie w internecie kartą Inteligo podając
    > niewłaściwy kod CVV2 (celowo niewłaściwy). Transakcja przeszła bez problemu.
    > Kartę kredytową innego banku w takiej samej sytuacji (ta sama witryna ) odrzuciło.
    > Na mój email do Inteligo, odpowiedź uzyskałem po interwencji, nic konkretngo nie
    > napisali .
    > Z karty i konta przestałem korzystać.

    No to juz ktoras z kolei osoba mowi ze tak naprawde CVV nie jest
    potrzeby (nie tylko w Inteligo, ale miedzy innymi).

    Jak to sie ma do nowego prawa bankowego i transakcji *bez uzycia* PIN.
    No i jak sie to ma do odpowiedzialnosci klienta do 150 euro?

    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1