eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długie › Re: reklamacja w Inteli go - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja w Inteli go - długie
    Date: Fri, 16 Mar 2007 21:09:40 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 16
    Message-ID: <etethu$sfr$2@news.dialog.net.pl>
    References: <u...@4...com>
    <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-2309.zgora.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1174075774 29179 81.168.237.5 (16 Mar 2007 20:09:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Mar 2007 20:09:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0b2 (Windows/20070116)
    In-Reply-To: <7...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:410350
    [ ukryj nagłówki ]

    zil wrote:

    > Przed dwoma laty przetestowałem płacenie w internecie kartą Inteligo podając
    > niewłaściwy kod CVV2 (celowo niewłaściwy). Transakcja przeszła bez problemu.
    > Kartę kredytową innego banku w takiej samej sytuacji (ta sama witryna ) odrzuciło.
    > Na mój email do Inteligo, odpowiedź uzyskałem po interwencji, nic konkretngo nie
    > napisali .
    > Z karty i konta przestałem korzystać.

    No to juz ktoras z kolei osoba mowi ze tak naprawde CVV nie jest
    potrzeby (nie tylko w Inteligo, ale miedzy innymi).

    Jak to sie ma do nowego prawa bankowego i transakcji *bez uzycia* PIN.
    No i jak sie to ma do odpowiedzialnosci klienta do 150 euro?

    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1