eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-17 13:05:29
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 16 Mar 2007 05:34:12 -0700, p...@w...pl wrote:

    >4.10.2006 ok. 9 rano - Dostaję SMSa z banku z informacją o płatności
    >1575,30 na rzecz jakiegoś serwisu epassporte.com. Później okaże się,
    >że jest to serwis oferujący wirtualne karty do płacenia w Internecie.
    >Wygląda na to, że złodziej doładował tam swoją kartę na kwotę 500$.
    >Natychmiast dzwonię do banku, gdzie informuję o zajściu i zastrzegam
    >kartę.

    Kartę zastrzegłeś dopiero po transakcji, czy przed? Kartę masz czy
    rzeczywiście ci skradziono? W zależności od sytuacji pozostaje jeszcze
    arbiter bankowy.
    --
    Kajka GG:2182391

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1