eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-17 17:15:17
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 17 Mar, 14:05, Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com> wrote:

    > Kartę zastrzegłeś dopiero po transakcji, czy przed? Kartę masz czy
    > rzeczywiście ci skradziono? W zależności od sytuacji pozostaje jeszcze
    > arbiter bankowy.
    Karta nie została skradziona. Zastrzegłem ją kilka minut po otrzymaniu
    smsa o transakcji.
    Obawiam się, że arbiter bankowy nic nie zdziała. Zaglądałem do prawa
    bankowego i wygląda na to, że pozwala ono bankowi obciążyć klienta za
    każdą transakcję zdalną. I Inteligo skwapliwie z tego chorego prawa
    korzysta:

    USTAWA
    z dnia 12 września 2002 r.
    o elektronicznych instrumentach płatniczych
    Art. 28.

    6. O ile umowa o kartę płatniczą przewiduje taką możliwość, posiadacza
    obciążają
    operacje dokonane na odległość, mimo iż karta płatnicza została
    wykorzystana
    bez fizycznego przedstawienia.

    Składając reklamację liczyłem po prostu na zwykłą przyzwoitość banku.
    Ale się przeliczyłem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1