eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-17 14:28:11
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: Michal <s...@j...be> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 17 Mar 2007 14:42:46 +0100, cef wrote:

    > witek wrote:
    >
    >>> Jesteś pewny, że tak będzie w Inteligo,
    >>> czy tylko tak przypuszczasz na podstawie zachowań
    >>> innych kart VISA (tzn w innych bankach).
    >
    >> System rozliczeń kartowych jest wszędzie taki sam.
    >> Autoryzacji w ogóle być nie musi, a bank jest zobowiązany obciążyć
    >> konto każdą transakcją przychodzącą z visy. Bez znaczenia jaki to
    >> rodzaj karty. Które konto zostanie obciażone jest już decyzją banku i
    >> zapisane jest w regulaminie.
    >> Jak pamiętam w inteligo bank zapisał sobie, że w przypadku braku
    >> środków na koncie głównym na prawo ściągnąć pieniądze z dowolnego
    >> subkonta.
    >
    > Możesz podać praktyczny przykład jak dokonać takiego
    > zabiegu dla karty VE Inteligo? Jaki rodzaj transakcji przejdzie.
    > Stan rachunku powiązanego 2 zł - transakcja np na 50zł?

    Zamów w jakimś sklepie online książki/gry/filmy/cokolwiek przy których czas
    realizacji jest podany powyżej 7 dni i zapłać kartą. W chwili płatności
    zostanie kwota zakupu zablokowana ale po 7 dniach blokada zniknie. W tej
    chwili możesz środki z subkonta przelaż tak, aby zostało 2 PLN. Obciążenie
    za towar przyjdzie dopiero po jego wysłaniu - i wtedy zobaczysz, czy
    powstanie niedozwolony debet.

    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1