eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-17 15:58:47
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 17 Mar 2007 15:28:11 +0100, Michal napisał(a):

    >> Możesz podać praktyczny przykład jak dokonać takiego
    >> zabiegu dla karty VE Inteligo? Jaki rodzaj transakcji przejdzie.
    >> Stan rachunku powiązanego 2 zł - transakcja np na 50zł?
    >
    > Zamów w jakimś sklepie online książki/gry/filmy/cokolwiek przy których czas
    > realizacji jest podany powyżej 7 dni i zapłać kartą. W chwili płatności
    > zostanie kwota zakupu zablokowana ale po 7 dniach blokada zniknie. W tej
    > chwili możesz środki z subkonta przelaż tak, aby zostało 2 PLN. Obciążenie
    > za towar przyjdzie dopiero po jego wysłaniu - i wtedy zobaczysz, czy
    > powstanie niedozwolony debet.

    Ale 'cef' pytał o coś całkiem innego, o przypadek, gdy w momencie zakupu
    za 50 zł, na koncie jest 2 zł.
    To co opisałeś, to jest całkowicie inna sytuacja i jest naturalnym, że
    bank w takim przypadku ma prawo obciążyć to, lub ewentualnie inne konto
    klienta.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1