eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-16 17:45:11
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witek wrote:

    >> Na mój zarzut, że do konta jako jedyn?
    >> oferuj? kartę, któr? można płacić w Internecie dostałem poradę, że
    >> przecież mogę sobie do płatno?ci internetowych mieć osobne subkonto i
    >> za każdym razem je doładowywać. Szkoda, że nie uprzedzaj? o tym przed
    >> faktem.
    >
    >
    > To nic nie daje.
    > Bank musi rozliczyć każd? poprawn? transakcję, która przyjdzie z visy.
    > Jak nie będzie pieniędzy na subkoncie, weĽmie z konta głównego lub
    > lokaty jak nie będzie pieniedzy w ogóle zrobi debet.
    > I tak jest wszędzie, nie tylko w Inteligo.
    > Inn? spraw? jest, że autoryzacja nie powinna przej?ć i łatwiej jest
    > reklamować transakcję, która nie była autoryzowana wcze?niej.


    Jesteś pewny, że tak będzie w Inteligo,
    czy tylko tak przypuszczasz na podstawie zachowań
    innych kart VISA (tzn w innych bankach).
    Ta karta ma charakter debetowy i jej autoryzacja
    bez środków na rachunku powiązanym z kartą nie jest możliwa.
    Czyli nie da się obciązyć subkont innych.
    Miałeś taki przypadek praktycznie
    w Inteligo czy tylko gdybasz?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1