eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-19 00:10:28
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 18 Mar 2007 15:42:09 -0500, witek napisał(a):

    > 1) Pojedź sobie w Polsce do lepszej klasy hotelu i przedłuż pobyt o jeden
    > dzień. Nikt się ciebie o kartę pytał drugi raz nie będzie, ale rozliczenie
    > przyjdzie na całość mimo, że autoryzacja było początkowo na niższą kwotę.
    > Wystarczy też zadzwonić z hotelowego telefonu, aby jego koszty zostały
    > rozliczone razem z pokojem na koniec.

    Ale w ten sposób w życiu nie zapłacisz płaską debetową Visą Electron!
    Ty opisujesz płacenie wypukłą kartą kredytową, a w przypadku debetowej
    Visy Electron płaci się tak, jak gotówką, czyli na koniec wystawią Ci
    fakturę, każą Ci wsadzić kartę do terminala i obciążą kartę w takiej
    wysokości, jak jest na fakturze.
    A jeśli bank transakcji nie zaakceptuje, to musisz płacić gotówką.

    > 2) weź sobie zagraniczną kartę i zrób zakupy w Polsce. O ile kurs waluty
    > zmieni się na niekorzyść to zagraniczny bank "za kilka dni" obciąży cię inną
    > kwotą niż autoryzowana.

    Przecież już kilka osób Ci pisało, że nie dyskutujemy o przypadku, gdy
    kwota obciążenia różni się od kwoty autoryzacji o jakieś kilka procent
    spowodowane zmianami kursów walut, ale o przypadku, gdy podczas procesu
    autoryzacji na koncie karty NIE MA ŚRODKÓW!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1