eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długie › Re: reklamacja w Inteli go - długie
  • Data: 2007-03-20 10:03:27
    Temat: Re: reklamacja w Inteli go - długie
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Ni eukradli, tylko 'utraciłem kartę'.

    Krynica mądrości uprzejmie przeczyta:

    " O ile umowa nie przewiduje inaczej, posiadacza obciążają operacje
    dokonane z
    użyciem utraconej karty płatniczej do czasu zgłoszenia wydawcy jej
    utraty, do
    kwoty stanowiącej równowartość w złotych 150 euro."

    Karta w momencie wykonania kwestionowanej transakcji NIE BYŁA KARTĄ
    UTRACONĄ, ergo - NIE podlega pod tenże zapis.
    Informując bank, iż transakcja została wykonana po utracie karty
    poświadczasz nieprawdę w celu osiągnięcia korzyści majątkowej/wyłudzenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1