eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteli go - długie
  • Data: 2007-03-19 19:50:07
    Temat: Re: reklamacja w Inteli go - długie
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 19 Mar 2007 20:04:47 +0100,
    osoba podpisana: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    napisała:
    [...]
    >>Tylko, że - nasza grupowo krynico mądrości wszelakich - to jest zwykłe
    >>oszustwo. Drobny szczegół.
    >
    > Znaczy, utracenie karty jest oszustwem?
    Powiedzenie, że ukradli mi kartę, mimo, że faktycznie nie ukradli. To
    jest oszustwo (czy tam poświadczenie nieprawdy)

    KJ



    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1