  • Data: 2005-12-29 17:55:42
    Temat: Re: również BPH - trochę inna sprawa...
    Od: "l.b" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No to ja bym sprawę zostawił i nagłośnił za rok ;)
    > Wówczas wyjdzie jaki maja burdel i ilu klientów tak taprawdę to martwe
    > dusze na papierze. Niech się potem pocą wyjaśniając.
    > Teraz sprawę ciuchutko wyjaśnią. Tymczasem coś się niedobrego dzieje w
    > BPH i może trzeba zrobić jakąś większą aferę, bo należy im się.

    a mnie sie zdaje, ze szykuje sie cos wiekszego...nie wiem co i dlaczego, ale
    z obserwacji mojej wynika, ze banki coraz drapiezniej postepuja z klientami,
    czyzby jakies przepisy UE mialy niebawem wejsc (korzystne dla klienta nie
    banku) i banki "sprzataja" za wczasu by miec lepsze pozycje? Co rusz to
    slysze, windykacja, oplaty za prowadzenie rachunku.... Ja wiem jedno w
    wielkiej Brytani nie ma czegos takiego jak oplata za prowadzenie rachunku!
    Zalzenie konta i utrzymanie go nawet na saldzie 0 jest calkowicie DARMOWE!
    Wiec moze i w Polsce tak bedzie musialo byc? (UE) Stad banki zalatwiaj na
    predce te sprawy czesto naciagajac a wiec i wyludzajac od nieswiadomych
    klientow kase, bo kto bedzie na tyle odwazny, ze zacznie wojowac z bankiem
    za ktorym stoi cala armia prawnikow?