  • Data: 2005-12-29 17:06:41
    Temat: Re: Zapomniałam zamknąć konto - grożą mi sądem
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Dec 2005 09:39:53 +0100, Marcin Nowakowski napisał(a):

    > To, że mogły się przedawnić, nie oznacza, że nie były należne. Konto
    > było? Było. Opłata za prowadzenie była? Była. Więc w czym problem?

    Pomijając nawet fakt, czy autorka wątku faktycznie zrezygnowała z
    otrzymywania wyciągów, proponuję żebyś na spokojnie przeczytał
    news:6e3fbg8m3pk7.1i34ci51j820o$.dlg@40tude.net i zastanowił sie nad
    nim.

    > Nie (weź pod uwagę choćby ilość klientów).

    Czy chcesz nam zasugerować, że jakieś 3/4 Polaków posiada rachunki tylko
    i wyłącznie w BPH?

    --
    Krzysztof