  • Data: 2009-09-15 12:17:49
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:h8ntnr$n8u$2@inews.gazeta.pl...

    > "wiatrak" h8nsu3$kbd$...@n...news.atman.pl

    > Ja zwykle w tym miejscu piszę qq, bo jedno q zwykle nie starcza. :)

    Czasami musze wpisac jakis cyfrowo-literowy kod płatności, który
    identyfikuje płatność i konkretną opłaconą usługę. Raz skorzystałem przy
    takiej płatności z Getina, i to co doszło do adresata przelewu miało się
    nijak do kodu płatności wpisanego przeze mnie. Wiesz ile później kłopotów?
    NIGDY WIĘCEJ!!!!

    wiatrak