eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
  • Data: 2009-09-15 12:10:44
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Ya" h8nvs2$339$...@i...gazeta.pl

    > No właśnie nie można ani anulować, ani zlecić na nowo, bo środki są zablokowane a
    przelew wciąż widnieje jako "oczekujący".
    > W banku z uporem maniaka twierdzą, że przelewy wewnętrzne wykonywane są w czasie
    rzeczywistym, choć czasem może być problem z
    > "zaczytaniem" w serwisie online. Tyle tylko, że serwis telefoniczny również ten
    stan potwierdza.

    I mają rację. Ale czy Ty wiesz, co oznacza termin ,,czas rzeczywisty''? :)
    CR to nie czas zerowy, lecz mniejszy od zadanego. A jeśli zadanym czasem są dwa
    dni?... ;)

    -=-

    Polecam lekturę związaną z rzeczywistym ;) czasem rzeczywistym,
    nie z urojonym przez ,,informatyków'' . :) Na przykład polecam
    system QNX -- jest to system operacyjny czasu rzeczywistego.

    W czasie rzeczywistym -- może to oznaczać na przykład przed upływem stu lat. :)
    (i piszę to poważnie)

    --
    nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1