eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirzeczywista >34% śmiertelność na koronawirusa a prognozy gospodarcze › Re: rzeczywista >34% śmiertelność na koronawirusa a prognozy gospodarcze
  • Data: 2020-04-13 00:57:08
    Temat: Re: rzeczywista >34% śmiertelność na koronawirusa a prognozy gospodarcze
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyluzuj, gdyby to był 1% to byłaby wielka tragedia, prawdopodobieństwo
    > moim zdaniem jest minimalne.
    > 0,01% - to prawdopodobne. Może nieco więcej.
    > Chociaż pewnie nieoficjalnie.

    tragedią jest śmierć nawet jednego człowieka, więc to nie argument

    bardziej ciekawi mnie jak wyliczyłeś te nieco ponad 0,01%
    gdyż 0,01% to około 3.800 trupów (nieco wiecej to 5.000-9.000)
    a tyle to we Włoszech było w ciągu jednego tygodnia

    prognozując całkowitą wielomiesieczną liczbę trupów na kilka tysięcy
    jesteś więc niesamowitym optymistą - pytam: na czym opierasz ten optymizm?