eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirzeczywista >34% śmiertelność na koronawirusa a prognozy gospodarcze › Re: rzeczywista >34% śmiertelność na koronawirusa a prognozy gospodarcze
  • Data: 2020-04-14 15:33:20
    Temat: Re: rzeczywista >34% śmiertelność na koronawirusa a prognozy gospodarcze
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> writes:

    > No ale to tylko utwierdza w przekonaniu, że zarazonych jest o wiele
    > więcej niż oficjalnie się podaje (z liczby przebadanych)

    To są przypadki potwierdzone. Nikt chyba(? - nie oglądam TV) nie ukrywa,
    że to absolutnie nie są wszyscy "zarażeni". Kwestią nieznaną (nawet nie
    sporną) jest tylko to, przez co należy tę oficjalną liczbę przemnożyć.

    > i nic im się
    > nie dzieje.

    Albo i dzieje. Takich, którym się dzieje, albo którym się działo, bo
    teraz to oni już w lepszym świecie, na pewno także jest sporo. Nie
    wiadomo tylko ile.

    > Co ciekawie pojawił się głos amerykańskiego lekarza, który
    > dramatycznie stwierdza że ta choroba jest czymś innym niż oficjalnie
    > ustalono (kwestia nagłego obniżenia saturacji tlenem jak w chorobie
    > wysokościowej a nie zapaleniu płuc).

    Rozmaitych głosów teraz (i nie tylko teraz) pojawia się wiele. Trzeba
    patrzeć na to, co jest prawdopodobne.
    Nie jestem lekarzem, ale "na zdrowy rozum" nie widzę powodu, dla którego
    zapalenie płuc - zwłaszcza takie ja te - nie miałoby dać obniżenia Sao2.
    Dokładnie tak samo jak HAPE i dowolny inny płyn w płucach.
    --
    Krzysztof Hałasa