  • Data: 2014-12-05 16:35:46
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-05, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    [...]

    > Ja, procz prywatnych rozliczen zazwyczaj nie tak stresogennych
    > jak podatki i ubezpieczenia, innych podobnie pilnych nie znam - a Ty?

    Alimenty.
    Raty kredytów (w innych bankach).

    Jakim cudem płacenie podatków jest takie stresogenne, skoro tam odsetki
    są istotne dopiero powyżej pewnej kwoty?

    > 1. Dopoki mozna uzywac sprawnie starego, to sie to robi.

    Nadal można sprawnie używać Atari, czy też DOSa.
    Słaby argument trochę.

    > 2. Jak bank zmusza do przesiadki, to co mu przeszkadza
    > zrobic to tak, aby zminimalizowac niedogodnosci?

    Ale oni to zrobili. Nowy system masz od X czasu, by sobie właśnie
    te niedogodności zlikwidować *w wygodnym dla siebie* czasie.

    > 3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania',
    > tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie.

    A to jest oczywista bzdura. I druga rzecz: nawet na ten interfejs
    nie zajrzałeś, a trzęsiesz portami w imię "ło jeju, jeju, na necie
    tyle mówili że taki zły ten interfejs".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl