eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankistalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sileRe: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
  • Data: 2014-12-05 16:27:07
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości
    On 2014-12-05 06:47, Michal Tyrala wrote:
    >> Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
    >> klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)

    >Tak, uzytkownik ma prawo robic to co robi kiedy ma czas/ochote
    >i oczekiwac ze bedzie mogl zalatwic to sprawnie. To bank jest dla
    >niego, a nie odwrotnie, wiec racjonalnym jest oczekiwac tego co
    >na wstepie - ze taka operacje przeprowadza z glowa. Bo czemu
    >niby nie?

    No nie, to bank, czy inna firma decyduje jaki soft instaluje, kiedy
    robi upgrade i na co.

    Oczywiscie klientow trzeba miec na uwadze, bo sie obraza, ale trudno
    sobie wyobrazic, aby to klient decydowal czego chce uzywac.
    Choc w mbanku jakos to to bylo mozliwe :-)

    >Ze nie wspomne o fakcie, ze jesli slychac glosy ze uzytkownicy
    >przesadzeni na siodlo nowego interfejsu maja problem z zalatwieniem
    >glupiego przelewu, to chyba gdzies wylano dziecko z kapiela.
    >Od bankowego systemu nalezy oczekiwac ze bedzie intuicyjny
    >i pozwoli na szybkie zalatwienie sprawy. Oczekiwanie ze ludzie
    >maja sie z niego wczesniej przeszkolic - to chyba nie ta kolejnosc.

    Hm, przeszkolnie jak najbardziej wymagane w kazdej dziedzinie, ale
    moze byc latwe, proste, przyjemne i samodzielne.

    Ten nowy interfejs ma swoje wady, ale tez w duzej czesci dziala w
    miare normalnie - przelew daje sie zrobic (byc moze nie do ZUS).

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1