    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Date: Fri, 05 Dec 2014 21:55:33 +0100

    W dniu 03.12.2014 o 19:53, miumiu pisze:
    > ....swoim nowym gownianym interfejsem i zablokowal mi dostep do starego.
    > Miarka sie przebrala. Pewnie wielu z Was juz to przerabialo. Jaki zatem nowy
    > bank polecacie. Zalezy mi na prostym przyjaznym intrfejsie, darmowych
    > przelewach i karcie platniczej.

    I znowu kolejny mbankowy dramat grupowy. Ile jeszcze osób będzie
    obwieszczać, że się wypisuje, bo nowy interface to albo tam to? Lepiej
    taki ekshibicjonizm bankowy uprawiać na twarzoksiążce, bo jest lepszy
    zasięg rażenia he he ;)

    Nawet dla dobra własnego mózgu warto od czasu do czasu uczyć, go czegoś
    nowego, zmieniać stare wykute przyzwyczajenia, więc tutaj mbank wpisuje
    się elegancko ;)

    Xenocide