eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankistalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile › Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <m5nm70$jj3$1@node2.news.atman.pl> <m5pg3d$hmi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s...@p...org>
    <m5ppnr$gha$2@portraits.wsisiz.edu.pl> <m5ps8v$q48$1@node2.news.atman.pl>
    <m5pulm$22q$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1n125n8vqz1eu$.ybulwobt8q2q$.dlg@40tude.net>
    <m5sid9$jr5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s...@p...org>
    <m640mo$2vh$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <m64bhi$g37$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <m64bhi$g37$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Date: Mon, 8 Dec 2014 16:29:29 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 15
    Message-ID: <5485c3da$0$21550$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.197.245
    X-Trace: 1418052570 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 21550 83.27.197.245:49872
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:607753
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości grup
    On 08/12/14 12:05, elmer radi radisson wrote:
    >> Wiec sie pytam jak na poczatku o prosta rzecz - co przeszkadza
    >> w tym aby bank dobral lepszy termin takich zmian?

    >Przecież tłumaczymy... nawet zakładając, że każdy się uprze i wyczeka
    >do ostatniego możliwego wieczora:
    >1. nie ma jednego terminu dla wszystkich userów: jednym wyłączyli
    >trzy miesiące temu, mi chyba dwa tygodnie, niektórym za tydzień

    Zawsze mnie ciekawilo skad takie zroznicowanie, ale chyba wiem - nie
    chca przeciazenia na helpline :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1