  • Data: 2010-05-21 01:01:20
    Temat: Re: (streszczenie) Nie za póżno ? :)
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
    news:DmkJn.51957$ER.5048@newsfe07.ams2...

    > ** Zloto roslo chociaz cofnelo sie spod wyzyn ok ?1000 o 200 dolarkow pod
    > koniec 2008. Od tej pory ciagle w gore i konca
    > nie widac. Ani razu-powtarzam- ani razu cena wejscia w zloto nie spadla
    > ponizej mozliwej ceny zakupu latem 2007.

    Zapewne przytoczyles fakty. Tylko czy nie jest tak, że zloto zawsze jest w
    cenie
    gdy jest źle na rynkach (kryzys swiatowy) i papiery wartosciowe traca
    a gdy jest juz bardzo drogie (rzecz wzgledna) i tym bardziej doluje inne
    instumenty
    moze się odwrocic trend na rynku ? tzn. ze zadzialają spekulanci roznej
    masci
    wlacznie z rządami państw

    Generalnie chodzi mi o to, ze moze w tej chwili nie jest to najlepszy moment
    ?

    > Gwarancja kapitalu w banku ziemskim: 100%, zysk kapitalowy w 3 lata prawie
    > 100%($680-$1200)

    Na zakup "sensownej" nieruchomosci w sensie plynnosci
    (np. jakas atrakcyjna dzialka budowlana)
    to zona raczej obecnie nie posiada tylu "wolnych srodkow"
    a o innych gruntach rolnych nie mamy bladego pojecia
    Tak wiec w gre inwestycyjna wchodzi mniejszy kapital + systematyczne
    dokladanie
    rozmawiamy o sumach rzedu ~50 - 70kzl ktore juz sa jako wylaczny cel
    przyszlego uzupelnienia niewatpliwie parszywej emerytury z ZUS