eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiszacunkowo - splacac kredyt w pln czy bezposrednio w walucie › Re: szacunkowo - splacac kredyt w pln czy bezposrednio w walucie
  • Data: 2010-01-21 22:29:55
    Temat: Re: szacunkowo - splacac kredyt w pln czy bezposrednio w walucie
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chyba ze zostawiasz sobie mozliwosc przewalutowania kredytu.
    > poza tym teraz jest trynd dawania w euro jako walucie, ktora podobno
    > za kilka lat (2015) ma byc nasza waluta...

    A dasz gwarancję że jak Grecja (a później Hiszpania i Irlandia) wyjdzie ze
    strefy euro to będzie jeszcze co przyjmować? Po drugie oficjalnie rząd już
    podaje że nie 2015 tylko 2019, czyli... wieczne nigdy.
    Po drugie co Ci da przewalutowanie kredytu na górce jak już to euro będzie
    po 6 zł ? Przewalutowanie ma sens, jeśli teraz weźmiesz w złotówkach a potem
    na górce przewalutujesz na euro/chf.

    > nie wiem jeszcze, ale ktoras z typowych: euro lub chf.
    > usd sie troche bojke, chcoiaz sa symptomy ze bedzie sie dalej oslabiac
    > (druk pustego pieniadza itp).

    Skoro tak myślisz, to wkrótce dolar po 4 zł. Nie twierdzę że dolar to nie
    papier toaletowy, ale czym jest wówczas euro? Pamiętaj też o jednym... $ to
    nie tylko $, ale także kilka związanych z nim na sztywno walut narodowych
    krajów czasem większych (Chiny), czasem mniejszych (Holandia, kilka innych).

    https://www.walutomat.pl/
    http://kupfranki.pl/

    --
    AS