eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiszacunkowo - splacac kredyt w pln czy bezposrednio w walucie › Re: szacunkowo - splacac kredyt w pln czy bezposrednio w walucie
  • Data: 2010-01-21 22:51:23
    Temat: Re: szacunkowo - splacac kredyt w pln czy bezposrednio w walucie
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Jan 2010 23:29:55 +0100, "Adam Sito"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >A dasz gwarancję że jak Grecja (a później Hiszpania i Irlandia) wyjdzie ze
    >strefy euro to będzie jeszcze co przyjmować? Po drugie oficjalnie rząd już
    >podaje że nie 2015 tylko 2019, czyli... wieczne nigdy.
    >Po drugie co Ci da przewalutowanie kredytu na górce jak już to euro będzie
    >po 6 zł ? Przewalutowanie ma sens, jeśli teraz weźmiesz w złotówkach a potem
    >na górce przewalutujesz na euro/chf.

    wiem - ale niestey w tej czy innej formie musze poniesc ryzyko - a co
    jesli w przypadku kryzysu TRPP podniesie stope WIBOR3M z 4,xx%na
    44,xx%?
    jak uczy historia, jest to mozliwe.
    rownie mozliwe jest to, ze przy zmainie waluty z pln na euro kurs
    bedzie taki, ze klekajcie narody (pare denominacji chyba nas czegos
    nauczyly?
    a doswiadzcenia inych krajow wprowadzajacyh euro tez nas czegos
    nauczyly?

    wiec jak widzisz kazdy kij ma dwa konce (niekotre nawet 3) i jak sie
    nie obrocisz, tak d*e masz z tylu.

    kwestia rozwazan co nam bardziej grozi - walet przy zmianie waluty
    narodowej z pln na euro, czy tez kryzys ze ja cie krece i potezne
    oslabienie zlotowki (jak na razie u nas nawet kryzys sie nie udal :)

    nota bene ostatnia taka gorka to tworzyla sie od sieprnia/wrzesnia
    2008 do marca/kwietnia 2009,

    >Skoro tak myślisz, to wkrótce dolar po 4 zł. Nie twierdzę że dolar to nie
    >papier toaletowy, ale czym jest wówczas euro? Pamiętaj też o jednym... $ to
    >nie tylko $, ale także kilka związanych z nim na sztywno walut narodowych
    >krajów czasem większych (Chiny), czasem mniejszych (Holandia, kilka innych).

    wlasnie dlatego nie ejstem tego taki pewny i nie chce probowac grac
    kredytem na oslabienie/wzmocenieni dolara - za duzo powodow
    politycznych, ktore moga ostro zaklocic ruch dolara...
    i stad moja defcyzja ze albo chf albo euro.

    >https://www.walutomat.pl/

    cenie sobie odwaznych ludzi

    >http://kupfranki.pl/
    a temu musze sie przyjrzec dokaldniej, bo teraz juz pozno :(

    pozdarwiam,
    Cyb