    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: szcerosc Bronka
    Date: Wed, 11 Nov 2009 22:58:53 +0100

    skippy pisze:

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Zapewniam Cię, że zależy im tak w identycznym stopniu jak PISowi w
    > komisji ds nacisków i Blidy (patrz na argumenty: Stalin, WSI i PRL) oraz
    > LSD w komisji Rywina (patrz na argumenty: Bierut, SB i NRD).
    > LSD z Millerem dało ciała, PIS pokazał jak sie ga sie w te karasie i
    > mamy od tamtej pory piękną świecką tradycję "w dupie opozycję".

    Czy Ty udajesz, czy rzeczywiście nie widzisz różnicy?

    Przecież w tych komisjach PO+SLD+PSL ma zdecydowana przewagę i
    prawidłowo. Mimo tego nic nie znaleźli.

    Oczywiście te komisje (naciskowa i Blidy) nie miały żadnej podstawy w
    faktach, by w ogóle powstać, ale o tym już nawet nie mówię, bo to , jak
    groch o ścianę.

    SLD w komisji Rywina zachowało się przyzwoicie. Pewnie z tego powodu, że
    była to pierwsza komisja i na lewicy panował jeszcze ciągle kac po
    PRL, więc bali się utraty resztek wiarygodności.

    Teraz po tym co zrobił Tusk i jego przyboczni już żadna partia nie
    będzie miała w przyszłości najmniejszych zahamowań. Tak ,jak już pisałem
    - utraciliśmy "Sejmowe Komisje Śledcze", jako ważny instrument
    demokratycznej kontroli nad politykami na jakieś kilkanaście lat, a może
    i dłużej.

    Przykra konkluzja , jak na Narodowe Święto Niepodległości !