  • Data: 2003-01-16 13:27:51
    Temat: Re: szmaciarze z Fortisa
    Od: w...@f...com.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Na wydanie karty z fortisa czekam juz ponad miesiac, a dlaczego?
    >
    > Rok temu zmienilam adres zamieszkania (inne miasto) i zglosilam to do
    > fortisa, pol roku pozniej skonczyla mi sie waznosc karty, wiec przylano mi
    > nowa, ale na stary adres. Zadzwonilam do banku i jeszce raz podalam adres,
    > pani zapewnila mnie, ze drugi raz sie to nie powtorzy. Trzy miesiace pozniej
    > zlamala mi sie owa karta. Zadzwonilam, wiec do banku z prosba o wydanie
    > nastepnej. Niestety okazalo sie, ze takiej dyspozycji nie moge zlozyc ani
> [...]

    Szanowna Pani,

    z uwagą przeczytałem Pani historię. To niewątpliwie irytujące wydarzenia i
    osobiście też nie chciałbym czegoś takiego przeżyć. Niestety, stało się a nie
    powinno. I to w banku, który mam przyjemność oficjalnie reprezentować. Pozwoli
    więc Pani, że w imieniu Fortis Banku Polska przeproszę za te incydenty.
    Gdyby pojawiły się jeszcze jakiekolwiek problemy - czego ani Pani, ani sobie
    nie życzę - będę zobowiązany za bezpośredni kontakt ze mną.

    Z poważaniem

    Waldemar Leszczyński
    rzecznik prasowy
    Fortis Bank Polska SA