eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiszmaciarze z FortisaRe: szmaciarze z Fortisa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!niusy.onet.pl
    From: w...@f...com.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: szmaciarze z Fortisa
    Date: 16 Jan 2003 14:27:51 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 47
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <BA4B0B21.D7E0%ewam@eurorscgdialog.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1042723671 29434 192.168.240.245 (16 Jan 2003 13:27:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Jan 2003 13:27:51 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.35.80.58, 213.180.130.13
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; DigExt)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:222403
    [ ukryj nagłówki ]

    > Na wydanie karty z fortisa czekam juz ponad miesiac, a dlaczego?
    >
    > Rok temu zmienilam adres zamieszkania (inne miasto) i zglosilam to do
    > fortisa, pol roku pozniej skonczyla mi sie waznosc karty, wiec przylano mi
    > nowa, ale na stary adres. Zadzwonilam do banku i jeszce raz podalam adres,
    > pani zapewnila mnie, ze drugi raz sie to nie powtorzy. Trzy miesiace pozniej
    > zlamala mi sie owa karta. Zadzwonilam, wiec do banku z prosba o wydanie
    > nastepnej. Niestety okazalo sie, ze takiej dyspozycji nie moge zlozyc ani
    > telefonicznie, ani listownie, ani przez internet. Pojechalam do banku i ....
    > czekalam pol godziny na obsluge, mimo braku kolejki. Wezwalam kierownika
    > oddzialu, ten z laski swojej obsluzyl mnie. Poprosilam o przyslanie karty,
    > tym razem, pod wlasciwy adres. Pan kierownik ponownie wprowadzil moj nowy
    > adres i zapewnil, ze karta niebawem dotrze. Po miesiacu zniecierpliwilam
    > sie, ze karta nie dotarla. Zadzwonilam i dowiedzialam sie, ze karta nie
    > zostala jeszce wyslana, a poza tym jest ona kierowana pod stary adres.
    > Ponownie podalam nowy adres, grzecznie przeproszono mnie za zwloke i karta
    > miala dotrzec w ciagu kilku dni. Po tygodniu nie doszla, wiec znowu
    > zadzwonilam, okazalo sie, ze maja nawet moj nowy adres, ale karta poszla pod
    > stary. Zarzucono mi, ze zbyt pozno podalam nowy adres no i niestety...
    >
    > Przestrzegam wszystkich grupowiczow, nie lamcie kart z Fortisa, bo to sie
    > zle konczy.
    >
    > Ewa
    >

    Szanowna Pani,

    z uwagą przeczytałem Pani historię. To niewątpliwie irytujące wydarzenia i
    osobiście też nie chciałbym czegoś takiego przeżyć. Niestety, stało się a nie
    powinno. I to w banku, który mam przyjemność oficjalnie reprezentować. Pozwoli
    więc Pani, że w imieniu Fortis Banku Polska przeproszę za te incydenty.
    Gdyby pojawiły się jeszcze jakiekolwiek problemy - czego ani Pani, ani sobie
    nie życzę - będę zobowiązany za bezpośredni kontakt ze mną.

    Z poważaniem

    Waldemar Leszczyński
    rzecznik prasowy
    Fortis Bank Polska SA





    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1