eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiszok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)Re: szok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)
  • Data: 2016-06-27 19:19:34
    Temat: Re: szok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Kviat" 577130b2$0$662$6...@n...neostrada.pl

    > Twojego zdania, nie zaś linkowania, chyba że linkujesz do swoich stron. :)

    Ale moja definicja "nacjonalizmu" i "faszyzmu" nie różni się od
    przyjętej, słownikowej, encyklopedycznej... Nie rozumiem, mam na siłę
    wymyślać swoją?
    Co mam jeszcze zrobić? Stanąć na rękach?

    > Opisać własnymi słowami.

    Mam poprzestawiać szyk zdań? Słów w zdaniach?
    I to zmieni znaczenie tych pojęć?

    > Tak.

    Tego to już kompletnie nie rozumiem... Dlaczego muszę?
    Ja zgadzam się z tymi, które są...

    > Najpierw zaprezentuj -- później będę zastanawiał się.

    Przecież już zaprezentowałem, co raczyłeś wyciąć, że zgadzam się z tymi
    przyjętymi.

    Ty się nie zgadzasz?

    > [ja nie Sąd Okręgowy w Białymstoku -- nie wydaję wyroku
    > bez zapoznania się z materiałem dowodowym]

    Jest powszechnie dostępny :>

    > Uważam, że definicje pasują do lokalnych okoliczności -- tak
    > w czasie jak i w przestrzeni. ;)

    Masz prawo, przecież tego nie neguję.
    A te, które są, nie pasują? Mi pasują...

    > Naprawdę. :)
    > Jak widać -- nawet ortografia ma swe różne oblicza. ;)

    Ja pierdziu... No i po co się czepiasz? Mam się teraz tłumaczyć?

    > Wg mnie PiS to lewica -- ale nie dlatego, że nie lubi ARzeplińskiego.

    Widzę, że i na "lewicę" masz własną definicję.
    Mają bardzo specyficzne rozumienie równości i sprawiedliwości, ochrony
    środowiska, pacyfizmu, równouprawnienia kobiet, o tolerancji dla
    mniejszości i rozdziale państwa od kościoła nie wspominając...

    > Ależ te istniejące nie są spójne!!!!!

    To to wykaż i zgłoś do PWN poprawki, a nie, że to ja mam wymyślać swoje
    definicje, bo te Ci nie pasują.

    PAS.
    Do takiego poziomu nie będę się zniżał.

    Pozdrawiam