eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitelefon do Polbanku - kiedy?Re: telefon do Polbanku - kiedy?
  • Data: 2008-12-29 22:33:44
    Temat: Re: telefon do Polbanku - kiedy?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > No mi zaproponowano (i od razu zrobiono) jak przyszedłem się dopytać kiedy
    > mogę się spodziewać karty pocztą (oddział miałem po drodze z pracy). Ale
    > przy składaniu wniosku też mnie informowano, że dostęp mogę mieć.
    >

    Już wyjaśniam. Mam w Polbanku konto, ale z bankowości elektronicznej nie
    korzystam. Ten system pokonał mnie już na wstępie. Bank wysyła mi co
    miesiąc wyciąg z konta (zawsze dochodzi) i myślałem (mój błąd), że w
    przypadku zestawień dot. kk będzie tak samo, ale nie.

    Dodzwonić się nie mogę (próbowałem kilka razy i po 20-30 min,
    oczekiwania wymiękam), ale napisałem e-mail i właśnie dostałem odp.

    "Uprzejmie informuję, że w celu uzyskania informacji na temat produktów
    konieczna jest weryfikacja klienta, możliwość taka występuje jedynie
    podczas kontaktu z infolinią pod numerem: 0 801 822 822; 022 3 822 822."

    Tylko, że w emilu napisałem, że w żaden sposób nie mogę się dodzwonić!!!
    Skoro ja nie mogę się dodzwonić to może ktoś z banku zadzwoni do mnie?
    Ciągle dzwonią z jakimiś pierdołami, ale jak potrzebuję się skontaktować
    to NIE.

    Ten bank to jakaś mega porażka!!! Karta fajna, ale reszta....szkoda gadać.



    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1