eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitelefon do Polbanku - kiedy?Re: telefon do Polbanku - kiedy?
  • Data: 2008-12-29 23:04:42
    Temat: Re: telefon do Polbanku - kiedy?
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sinus pisze:
    > RobertS <b...@x...pl> napisał(a):
    >> jak w temacie, kiedy jest szansa, aby się dodzwonić....próbuję, czekam
    >> po naście minut i NIC!
    >
    > Ja mam na Skype wykupiony Abonament-Kraj, więc dzwonię na 0 22 .. leci sobie
    > muzyczka i po jakimś tam czasie ktoś odpowie. Warto mieć PIN do obsługi
    > telefonicznej i zweryfikować się na IVR, wtedy połączenie z konsultantem
    > następuje szybciej.

    Mam dokładnie odwrotne doświadczenia. Po zalogowaniu w IVR wisiałem x
    razy po -dziesiąt minut i nic, a bez zalogowania poszło po paru
    minutach. Logowanie do IVR nie jest potrzebne w momencie rozmowy z
    konsultantem, oni i tak muszą weryfikować od nowa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1