eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankito KLIENT teraz płaci intercharge?Re: to KLIENT teraz płaci intercharge?
  • Data: 2010-06-09 19:02:33
    Temat: Re: to KLIENT teraz płaci intercharge?
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    śro, 09 cze 2010 o 14:28 GMT, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Jakież to są różnice dla KLIENTA, czy to będzie nazwane rabat,
    > czy "cena przy płatności kartą jest wyższa o ..."? Bo wykształca się
    > grupa, której przeszkadza jedno, a nie przeszkadza drugie, chociaż
    > fizycznie jest to dokładnie ta sama w skutkach operacja, ale nazwana
    > inaczej.

    Sprzedawcy podaja cene bez wliczonego kosztu obslugi karty kredytowej wcelu
    uzyskania najnizszej mozliwie ceny wyjsciowej, konkurencja w sklepach
    internetowych jest dosyc spora, mysle ze sporo ludzi jak dany produkt
    znajda w wyszukiwarce cenowej w jednym sklepie nawet o 1zl taniej, to
    jezeli sam sklep nie bedzie mial dla nich szczegolnego znaczenia, to
    wybiora ten tanszy sklep...
    2% to moze byc roznica powodujaca przesuniecie sie z 1 miejsca w
    wyszukiwarce cenowej, np. na 5, czy moze nawet 10 jak jest duza
    konkurencja, i teraz pomysl, jak to sie odbija na sprzedazy...

    Pozdrawiam
    Brzezi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1