eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipralnia Ojca DyrektoraRe: to bank działał bez należytej staranności i to on odpowiada
  • Data: 2010-03-03 11:41:44
    Temat: Re: to bank działał bez należytej staranności i to on odpowiada
    Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    z...@o...pl napisał(a):

    > http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100302&ty
    p=po&id=po31.txt

    ND czy organom Ojca Dyrektora można różne rzeczy zarzucać, ale ta informacja:

    "Warto przypomnieć, że pytana o sprawę Komisja Nadzoru Finansowego zauważyła,
    iż zgodnie z orzeczeniem Sądu Najwyższego, bank, który nie sprawdził, czy
    podany przez klienta numer rachunku zgadza się z nazwą wierzyciela, oznaczoną
    w poleceniu przelewu, "działa bez należytej staranności" i ponosi
    odpowiedzialność za wyrządzoną szkodę."

    powinna być na czołówkach mediów masowych. Bo ludzie GENERALNIE nie mają
    świadomości, że banki NIE SPRAWDZAJĄ danych odbiorcy z nr konta. Darzą system
    bankowy pełnym zaufaniem. I nie mają świadomości zagrożeń płynących z
    mechanizmu, którego ofiarą padł m.in. Ojciec Dyrektor.
    (taki mechanizm skłania wręcz do nadużyć)

    Bo ile może być podobnych spraw, które nie zostały nagłośnione, czy nawet nie
    wyjdą na jaw? Tzn wyjdą,ale np. przy kontroli skarbowej u nadawcy
    przelewu/wpłaty. (US: Proszę Pana pani nie wpłacił na konto tej firmy, ta
    firma nie miała nigdy i nie ma takiego konta, itp.)



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1