  • Data: 2006-01-13 16:23:42
    Temat: Re: transakcja skradzioną kartą - kto poniesie tą stratę?
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miernik wrote:
    > Ale przecież karta jest utracona i nie da się porównać podpisu ze
    > slipa z podpisem z karty bo karty już nie ma! Podpis na karcie nie
    > był składany w obecności pracownika banku ani też nie musiał się
    > zgadzać z żadnym wzorem w banku więc mógł być dowolny. Nikt już nigdy
    > nie sprawdzi jaki miałem podpis na karcie.

    Nie mam Allekarty, ale jakąś umowę podpisałeś? Zobacz:

    "Zasady wydawania i uywania Kart platniczych BZ WBK S.A. dla ludności

    7. Karta wysylana drogą pocztową oraz karta udostpniana w Oddziale - jest
    nieaktywna. W celu aktywacji Karty

    należy dokonać pierwszej transakcji z użyciem numeru PIN.

    8. *Zlożone pod Umową podpisy Posiadacza i Uyżtkownika stanowią wzory
    podpisów*, którymi zobowizani są oni
    poslugiwa się przy dokonywaniu operacji przy pomocy Karty, po uprzednim
    umieszczeniu podpisu (zgodnego ze wzorem zlożonym pod Umow) na Karcie, przez
    osob uprawnioną do używania Karty"

    --
    Dawid