eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitransakcja skradzioną kartą - kto poniesie tą stratę?Re: transakcja skradzioną kartą - kto poniesie tą stratę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: transakcja skradzioną kartą - kto poniesie tą stratę?
    Date: Fri, 13 Jan 2006 20:06:08 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <m...@d...localdomain>
    References: <2...@l...localdomain.local>
    <m...@d...localdomain> <dq8phq$rdg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpr230.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1137179184 23861 83.31.223.230 (13 Jan 2006 19:06:24
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Jan 2006 19:06:24 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:gK2P51Z8Y55EsUXjDvSkYZGgJVc=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:375053
    [ ukryj nagłówki ]

    "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl> writes:

    > Jedna uwaga: akceptant (sprzedawca) w takim przypadku
    > *nie odpowiada*.

    Niekoniecznie. Normalnie sprzedawca tylko np. dzierzawi terminal
    karciany i wtedy rzeczywiscie nie powinien odpowiadac, ale
    w niektorych przypadkach (duzi klienci chyba glownie) moze byc
    nieco inaczej.

    Tak jak napisalem to jest wszystko teoretyczne, potrafie sobie
    wyobrazic ze bank robi z sukcesem chargeback i mimo to obciaza
    klienta, albo ze po prostu obciaza klienta i nie wnika.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1