eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwtu 154m transkrypcjaRe: tu 154m transkrypcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Joachim <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: tu 154m transkrypcja
    Date: Tue, 01 Jun 2010 23:30:54 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <hu3u6f$mmq$3@news.onet.pl>
    References: <hu34v0$2uu$3@news.onet.pl> <hu3588$4u7$1@news.onet.pl>
    <hu38an$gma$1@news.onet.pl> <hu3h77$h5s$1@news.onet.pl>
    <hu3ils$ge6$1@news.onet.pl> <hu3kci$sfh$1@news.onet.pl>
    <hu3mk6$3ju$1@news.onet.pl> <4c0562bf$0$19161$65785112@news.neostrada.pl>
    <hu3p4a$c6j$1@news.onet.pl> <hu3pgv$f8p$1@news.onet.pl>
    <hu3qil$c6j$2@news.onet.pl> <hu3rct$ltd$1@news.onet.pl>
    <hu3skg$mmq$1@news.onet.pl> <hu3t9n$sh3$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 2.n4u.abpl.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275427855 23258 89.187.236.9 (1 Jun 2010 21:30:55 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Jun 2010 21:30:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <hu3t9n$sh3$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100601-2, 2010-06-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:494091
    [ ukryj nagłówki ]

    Rafi pisze:
    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hu3skg$mmq$1@news.onet.pl...
    >
    >> Przypadek wypadku Casy pokazuje, jak nieprawidłowe informacje od
    >> kontroli są przyczyną katastrofy. Różnica jest taka, że Casą leciała
    >> kiepsko przeszkolona załoga, a Tupolewem osoby doświadczone, od których
    >> trudno oczekiwań podstawowych błędów.
    >>
    >> Komisja rosyjska orzekła, że tylko piloci są winni, a wszystko inne było
    >> ok. Sorry, ale mnie to nie przekonuje.
    >
    > Na każdy wypadek składa się splot wielu drobnych wydarzeń, które występując
    pojedynczo nie stwarzają
    > zagrożenia. Dopiero skorelowanie się ich w czasie powoduje tragedię.
    > Tak być mogło w tym przypadku, ale nie mamy prawa wydawać wyroków bez pełnej wiedzy
    na temat.
    Ja wyroków nie wydaję.

    Wręcz przeciwnie. Bronię pilotów, na których wyrok został wydany już
    godzinę po katastrofie. Już wtedy widziałem w TV jakiegoś rosyjskiego
    oficjela, który stwierdził, że to był błąd pilotów i tupolew był
    sprawny. A później ten wyrok został tylko potwierdzony przez rosyjską
    komisję, która wybieliła Rosjan z jakiejkolwiek odpowiedzialności.

    Nie wykluczam błędów ze strony pilotów, ale na podstawie tych
    stenogramów błędów nie widzę, a widzę natomiast błędy kontroli lotów.
    Wg. informacji, którymi dysponowali piloci, zachowywali się ok do
    momentu, gdy okazało się na kilkanaście sekund przed katastrofą, że są w
    złym położeniu (mimo, że myśleli, że są w dobrym) i próbują ratować
    maszynę, która wbrew ich oczekiwaniom nie wznosi się, a opada (złe
    oczekiwania niedoświadczonej załogi? awaria w samolocie? nie wiadomo).

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1