eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitzw 'promocje' w bphRe: tzw 'promocje' w bph
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: tzw 'promocje' w bph
    Date: 17 Mar 2005 20:38:03 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 32
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <d13om5$o7d$3@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1111088283 4678 213.180.130.18 (17 Mar 2005 19:38:03
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Mar 2005 19:38:03 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.27.99.253, 192.168.243.151
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1) Opera 7.54 [pl]
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:340755
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jacek napisał(a):
    >  > No, to się cieszę, że nie tylko ja mam takie odczucia :-)
    > >
    > > A wracając do postu Pshemka: istnieje jeszcze coś takiego, jak budowanie
    > > lojalności klienta. I to co w ekonomii wygląda dobrze w krótkim okresie, nie
    > > zawsze jest prawdziwe w długim.
    >
    > Tak jak pisałem wcześniej - bank nie po to zatrudnia cały departament
    > ekonomistów, marketingowców, speców od PR itp., żeby nie wyjść na swoje
    > na dłuższą metę.

    No, nie po to.
    Ale takie piękne i puste zdanie można powiedzieć o każdym przedsiębiorstwie.
    A jednak są upadłości (banków także), kłopoty finansowe - jednym się wiedzie,
    lepiej innym gorzej. Daj Boże, żeby im się wiodło zawsze dobrze.


    > Lojalność klienta można budować w inny sposób. Jeżeli płacisz 100 000 za
    > samochód to niech on działa, jeździ i jest o 10 razy lepszy,
    > wygodniejszy, oszczędniejszy itd. niż auto tej samej klasy za 10 tys. A
    > jak się popsuje (może się zdarzyć, to tylko maszyna), to niech Ci
    > sprzdawca da zastępczy, naprawi jak najszybciej Twój, umyje, zmieni
    > oponi i na odchodne da Ci jakiś upominek np. talon na paliwo (niech
    > będzie, że na zaprzyjaźnionej stacji) w ramach przeprosin. To jest
    > budowanie lojalności.

    No, historia ładniutka, ale jak dla mnie nie jest raczej o banku BPH :-(

    Jacek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1