-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "Jacek" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: tzw 'promocje' w bph
Date: 17 Mar 2005 20:38:03 +0100
Organization: Onet.pl SA
Lines: 32
Message-ID: <6...@n...onet.pl>
References: <d13om5$o7d$3@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1111088283 4678 213.180.130.18 (17 Mar 2005 19:38:03
GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 17 Mar 2005 19:38:03 GMT
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 83.27.99.253, 192.168.243.151
X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1) Opera 7.54 [pl]
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:340755
[ ukryj nagłówki ]> Jacek napisał(a):
> > No, to się cieszę, że nie tylko ja mam takie odczucia :-)
> >
> > A wracając do postu Pshemka: istnieje jeszcze coś takiego, jak budowanie
> > lojalności klienta. I to co w ekonomii wygląda dobrze w krótkim okresie, nie
> > zawsze jest prawdziwe w długim.
>
> Tak jak pisałem wcześniej - bank nie po to zatrudnia cały departament
> ekonomistów, marketingowców, speców od PR itp., żeby nie wyjść na swoje
> na dłuższą metę.
No, nie po to.
Ale takie piękne i puste zdanie można powiedzieć o każdym przedsiębiorstwie.
A jednak są upadłości (banków także), kłopoty finansowe - jednym się wiedzie,
lepiej innym gorzej. Daj Boże, żeby im się wiodło zawsze dobrze.
> Lojalność klienta można budować w inny sposób. Jeżeli płacisz 100 000 za
> samochód to niech on działa, jeździ i jest o 10 razy lepszy,
> wygodniejszy, oszczędniejszy itd. niż auto tej samej klasy za 10 tys. A
> jak się popsuje (może się zdarzyć, to tylko maszyna), to niech Ci
> sprzdawca da zastępczy, naprawi jak najszybciej Twój, umyje, zmieni
> oponi i na odchodne da Ci jakiś upominek np. talon na paliwo (niech
> będzie, że na zaprzyjaźnionej stacji) w ramach przeprosin. To jest
> budowanie lojalności.
No, historia ładniutka, ale jak dla mnie nie jest raczej o banku BPH :-(
Jacek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 17.03.05 19:54 Jacek
- 18.03.05 07:39 PshemeK
- 18.03.05 07:51 PshemeK
- 18.03.05 07:59 666
- 18.03.05 08:26 Jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...