-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
l!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: PshemeK <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: tzw 'promocje' w bph
Date: Fri, 18 Mar 2005 08:39:21 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 35
Message-ID: <d1e0rf$ekj$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <d13om5$o7d$3@nemesis.news.tpi.pl>
<6...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: nh.go.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1111131823 14995 80.53.215.194 (18 Mar 2005 07:43:43
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Mar 2005 07:43:43 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
X-Accept-Language: pl, en-us, en
In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:340810
[ ukryj nagłówki ]Jacek napisał(a):
> No, nie po to.
> Ale takie piękne i puste zdanie można powiedzieć o każdym przedsiębiorstwie.
> A jednak są upadłości (banków także), kłopoty finansowe - jednym się wiedzie,
> lepiej innym gorzej. Daj Boże, żeby im się wiodło zawsze dobrze.
Powodów upadłości może być wiele. Między innymi zatrudnienie całego
departamentu cienkich marketingowców (wujek Staszek, kuzyn Tomek,
szwagierka Jola itp.).
Ale zgadzam się : niech się wiedzie...
>
>
>
>>Lojalność klienta można budować w inny sposób. Jeżeli płacisz 100 000 za
>>samochód to niech on działa, jeździ i jest o 10 razy lepszy,
>>wygodniejszy, oszczędniejszy itd. niż auto tej samej klasy za 10 tys. A
>>jak się popsuje (może się zdarzyć, to tylko maszyna), to niech Ci
>>sprzdawca da zastępczy, naprawi jak najszybciej Twój, umyje, zmieni
>>oponi i na odchodne da Ci jakiś upominek np. talon na paliwo (niech
>>będzie, że na zaprzyjaźnionej stacji) w ramach przeprosin. To jest
>>budowanie lojalności.
>
>
> No, historia ładniutka, ale jak dla mnie nie jest raczej o banku BPH :-(
Nie napisałem, że jest o banku BPH :) Generalnie ja bardzo rzadko (jeśli
nie wcale) miewam/łem do czynienia z firmami, które tak postępują. To
był tylko wyidealizowany przykład, do którego - moim zdaniem - firmy (w
tym bank BPH) powinny dążyć. Może to się zdarza częściej na poziomie
B2B, ale nie wiem .
Pozdrawiam,
PshemeK
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
Najnowsze wątki
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych